پاسخگویی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به درخواست ها و مطالبات مردمی از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت ( سامد)

مدیرکل بهزیستی هرمزگان، صبح امروز از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت و با هدف پاسخگویی مستقیم به سوالات و درخواست های مردم ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از ساعت  ۹ صبح الی ۱۰ امروز یک شنبه ۱۸ شهریور ماه با حضور در مرکز سامد از طریق تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی سوالات ، درخواست ها ، پیشنهادات و شکایات مردمی بود.

کد خبر 116673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد